VECKANS LISTA
Publicerat den

Godmorgon på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en fin start på veckan. Jag tänkte starta min vecka med att göra ett inlägg om veckans som har gått. Fattar ni att om 6 dagar är det 1:a December? Men ska nu berätta om veckans händelser:
 
 
Veckans mående
Just denna veckan har jag mått sjukt dåligt. Haft mensvärk och hudvärk hela veckan. 
 
Veckans har gjort
Just denna veckan har jag jobbat en del, äntligen spelat färdigt Sekiro. Tog mig bara flera månader men äntligen har jag vunnit sista bossen. 
 
Veckans bästa
 Att jag äntligen har jag organiserat mitt rum och jag är så nöjd med resultatet. Men idag eftersom jag är ledig så ska jag jul-dekorera mitt rum och jag älskar verkligen att juldekorera. 
 
Veckans mysigaste
 Att jag har tänt en massa doftljus, druckit te, bakat och börjat spela COD (CALL OF DUTY). Är helt fast i spelet, så nice eftersom jag äntligen är klar med Sekiro. Har verkligen njutit denna veckan även om veckan har varit extremt jobbig. 
 
 
Veckans löfte
Att skriva ett inlägg om dagen. Denna veckan har jag bloggat en del tycker jag. 
 
Veckans bästa besked
Att jag äntligen är klar med spelet Sekiro, så nice. 
 
Veckans bästa dryck
Ni kan gissa vad mitt svar på denna fråga är: Kaffe ☕
 
Bästa låten denna veckan
Denna veckan är det bara julmusik som gäller. 
 



Lisa

Låter som en bra vecka minus mens och huvudvärk :) Ha en fin måndag :)



URL: http://familjenkaotisk.blogg.se


mammatillmirakel.blogg.se

Grymt jobbat med Sekiro!! 👍🏻👍🏻

Svar: Tack! Har du spelat spelet??
Anja Kajtaz



URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?