VECKANS LISTA
Publicerat den

Då var det änligen söndag igen och slutet på veckan och skit vad denna veckan har gått snabbt och måste säga att hela månaden har gått fårt. Fattar ni att om 2 veckor är det 1:a December? Men ska nu berätta om veckans händelser.  
 
 
Veckans mående
Just denna veckan har hänt extremt mycket, varit så sjukt ledsen hela veckan faktiskt. 
 
Veckans har gjort
Just denna veckan har jag jobbat en del, städat mitt rum & köpt en julkalender från Lumene. Äntligen är det dags för julkalendrar, det är så mysigt med jul. 
 
Veckans bästa
 Mitt nya smink som jag köpte tidigare i veckan, har så mycket nytt smink. Det är så skönt att ha nytt smink som äntligen passar min hud. Och det inte ser dåligt ut. Så skönt att ha nytt smink. 
 
Veckans mysigaste
 Att jag har tänt en massa doftljus, druckit te, bakat och börjat spela Star Wars Jedi: Fallen Order. Är helt fast i spelet, så nice eftersom jag börjar bli lite trött på Sekiro. Har verkligen njutit denna veckan även om veckan har varit extremt jobbig. Jag smackade även nya chipsen från Estrella: julgranar och skit så goda de var. 
 
 
Veckans löfte
Att skriva ett inlägg om dagen. Det gick inte så bra kan ni se.  
 
Veckans bästa besked
Att jag har börjat snacka men en gammal vän. Har saknat att snacka med denna männsika. 
 
Veckans bästa dryck
Ni kan gissa vad mitt svar på denna fråga är: Kaffe ☕
 
Bästa låten denna veckan
Denna veckan är det en annorlunda låt: Nämligen Reste av Maître Gims, älskar hans musik. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?