TOPP 3 MÅL I NOVEMBER
Publicerat den

Godmorgon mina finisar, hoppas ni alla är lika taggade på november månad som jag är. Nu är det äntligen november vilket är skönt efterom det är bara 1 månad kvar tills min favorit månad är här. Denna månadens topp 3 mål för den här månaden ligga på att må bra, både överlag och i mig själv.
 
 Men innan vi går in på dom kommer en liten recap på förra månadens:
. Meditera minst 2 gånger i veckan - Jag vill försöka meditera och lägga ner all stress minst 2 gånger i veckan. Jag har mediterat ett par gånger innan och efter det brukar jag må bättre. Jag gjorde det mycket förra hösten och jag såg skillnader direkt. 
 
2. Min hudvård - Nu när det är höst så brukar huden bli sämre och mer tårr. Jag brukar aldrig tänka på min hudvård men senaste månaderna har jag börjat använda mer hudvård från Lumene och skit vilket skillnad det är. Denna hösten vill jag köpa mer produkter till min hud. 
 
3. Träna mer - Just denna månaden så kommer jag vara mer effektiv när det gäller min träning. Jag har börjat promenera mer. Vilket är fortfarande träning, jag promenerar minst 4-5 gånger i veckan. Men sedan vill jag även börja gå till gymmet och det ska jag faktiskt göra ikväll. Mitt första pass denna veckan + att jag ska även cykla till jobbet denna veckan, jag sparar mer tid och att jag mår bättre när jag rör på mig. 
 
 
TOPP 3 MÅL I NOVEMBER
1. Börja planera julbak - jag vet att några kommer bli irriterade men jag bryr mig inte. Jag älskar julen och jag vill julbaka ett par gånger under julen. Men jag vill baka något nytt detta året, vill testa massa tryfflar och hitta goda recept. 
 
2. Skriva in mig på ett nytt gym - Förra veckan så sa jag upp mig på mitt gamla gym. Jag tränade innan på aktiverum och gillade verkligen det men det är lite för dyrt för min del. Men jag har ett bra gym nära där jag bor och har tränat där tidigare och gillar verkligen de gymmet. 
 
3. Sminka mig mer - Eftersom jag har köpt nytt smink och börjat kolla på youtube så har jag fått lära mig mer om hur man ska göra en fin bas och dessutom har jag en vän som håller på med smink. Hon är makeup-artist och brukar hjälpa mig med tips och råd, vilket hjälper mig mycket. Men jag har börjat sminka mig mer och vill fortsätta sminka mig mer. 
 
Vad är era topp 3 mål för denna månaden?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?