“The smells of christmas are the smells of childhood”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla har haft en fin start på helgen. Först vill jag be om ursäkt för min dåliga uppdatering dessa dagarna, men jag har verkligen inte haft tid att blogga alls. Jag har även mått sjukt dåligt denna veckan, haft extrem ångest. Men jag tänkte berätta om min torsdag & fredag. 
 
Torsdag: I torsdags så startade jag min morgon med att ta en lång sovmorgon. Jag vaknade kl 10 och bäddade min säng och duschade. Sedan så åkte jag till Ikea och köpte med mig en tv-bänk, matta och ett par kuddar. Det blev en svart tv-bänk, en rosa kudde och 2 st gråa kuddar. Och sedan när jag kom hem så fixade jag lite i mitt rum och spelade även lite Sekiro. Men sedan skulle jag vidare till jobbet, jag jobbade mellan 16-20 i torsdags. Jag hade en del att göra på jobbet så när jag kom hem så tog jag en kall öl och tittade på fotbollen. Ibland är det så gott med öl och snacks. Men sedan så la jag mig i sängen för att vila försöka somna så jag känner mig pigg för fredagen. 
 
Fredag: Idag så vaknade jag kl 8.30 och startade min morgon med att duscha och fixa min dagliga hudvårdsrutin och gjorde mig själv en kaffe. Sedan så skulle jag sminka mig och denna gången blev det en vanliga sminkning med en ganska naturlig bas och en ögonskugga med rosa färger. Men sedan skulle jag till jobbet och idag hade jag lite mindre att göra på jobbet. Vilken var både positivt och negativt, eftersom när man inte har så mkt att göra så går tiden rätt segt. Men sedan när jag kom hem så åt jag tacos och drack öl, det var så gott. Men nu sitter jag och spelar Sekiro och njuter av kvällen och ska snart titta på filmen Run All Night. Men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?