“The season of Christmas brings joy, hope and peace.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra. Då var det äntligen lördag och det är så skönt och är äntligen ledig vilket är så skönt. Nu är jag ledig i 2 dagar och är så taggad på att vara ledig, umgås med familjen, gå på julskyltning och fira första advent. Jag är så taggad på att det är 1:a December imorgon, älskar hela månaden och detta året kommer jag även att ha en julkalender på bloggen, så taggad asså. Men bloggade inte något i torsdags eller igår. Men eftersom jag hade fullt upp båda dagarna. Men tänkte berätta mer om min torsdag, fredag & lördag: 
 
Torsdag: I torsdags så startade jag min morgon med vakna kl 10 och att bädda sängen och koka lite kaffe till mig själv och sedan så tog jag en lång dusch. Ibland är det så skönt att ta en lång varm dusch, man vaknar verkligen upp. Sedan så åkte jag till stan för att köpa lite julpynt till rummet. Efter det så tog jag en lunch på Joe & The Juice. Det blev en jordgubbs-shake och en avokado macka med tomater och mozzarella. Det är så gott asså. Men efter det skulle jag till jobbet och skit så mycket jag hade att göra asså. Jag var så trött när jag kom hem på kvällen. När jag kom hem så tittade jag på ett par avsnitt av Jersey Shore och det senaste avsnittet av Ex On The Beach. Sedan så skulle jag sova, somnade sjukt sent, tror kl var 4 på natten. 
 
Fredag: Igår startade jag min morgon med att försova mig, vaknade 25 min innan jag skulle ta bussen till jobbet. Jag har sovit så dåligt senaste tiden. Vaknar väldigt sent eftersom jag somnar väldigt sent. Men jag gjorde v mig, sminkade mig lite och sedan skulle jag vidare till jobbet. Igår så jobbade jag i hela 9 timmar. Och jag hade cp mkt att göra på jobbet, hann inte gå och käka. Men när jag kom hem så åt jag pizza med familjen och drack öl. Jag tittade klart på säsong 1 av Jersey Shore och påbörjade säsong 2. Men sedan så skulle jag sova, somnade runt 2 på natten. 
 
Lördag: Idag vaknade jag kl 9.30 och startade min morgon med att ta en dusch, fixade min hudvårdsrutin och tog på mig lite mascara. Sedan så skulle jag till jobbet och herregud vad mycket jag hade att göra krav och jag var 10 timmar på jobbet idag. Och det var en sån lång dag idag, jag hann bara dricka kaffe och äta ett mellanmål. Men när jag kom hem så gjorde jag mig själv en god kvällsmiddag. Sedan så satte jag igång ett avsnitt av Jersey Shore. Men nu ska jag duscha, tvätta håret och ha en lite spa-kväll. Sedan ska jag sova tänkte jag. För imorgon så är jag ledig och då ska jag på den årliga julskyltningen i Helsingborg. Men vi hörs mer imorgon. Dessutom börjar min årliga julkalender imorgon också. Så taggad på att det äntligen är December imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?