MÅNDAGSLISTAN
Publicerat den

 
Humör idag? 
Jag har hittills haft en väldigt bra måndag så jag är på strålande humör. 
 
Kvällens planer?
Eftersom jag är ledig idag så ska jag inte göra så mycket än att bara chilla. Hade en rätt så mycket förra veckan så behöver dagen för att återhämta mig. 
 
Vad har du på dig idag?
Idag har jag på mig ett par leggings, ett linne, en tjocktröja från levis. 
 
 
Veckans planer? 
Just denna veckan har jag inte så mycket mer planerat än att jobba och bara chilla. 
 
Vad ser du mest fram emot i veckan? 
Det jag ser fram emot mest är att Gåsmamman äntligen börjar sändas på cmore igen och även att jag ska börja baka igen snart. Denna veckan vill jag baka kanel-och kardemumma bullar igen, eftersom de jag gjorde i förra veckan blev jag så missnöjd med. 
 
Vad ska du göra idag då? 
Idag ska jag bara organisera tvätten, lära mig en ny ögon-sminking och titta på massa filmer. En typsik ledig dag för min del. Och dricka en massa gott kaffe. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?