“Christmastime is when love and kindness shine at their brightest.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en fin start på eran helg. Men har inte varit så aktiv både igår och idag men ville fokusera på mig själv eftersom jag mådde sådär. Har inte riktigt varit mig själv denna veckan eftersom jag har pms så är lite mer irriterad denna veckan. Men tänkte berätta om min torsdag & fredag: 
 
Torsdag: Igår startade jag min lediga förmiddag med att sätta igång att bädda min säng, Sedan så satte jag på mig en ansiktsmask och satte igång en ny film som kom ut på netflix, A Knight Before Christmas och den var så mysig och ni måste se den. Om ni gillar julfilmer kommer ni gilla denna filmen. Det kommer en recension om filmen om ett par dagar. Men sedan efter det så fixade jag mitt rum lite och spelade lite COD och fick även sjukt ont i magen eftersom jag fick min mens och det gör så ont i magen. Men sedan skulle jag till jobbet och när jag kom hem så hade jag sjukt mycket att göra, hade fullt upp hela tiden på jobbet + att jag hade sjukt ont i magen under tiden jag jobbade så det var en ganska segt torsdag för mig. Men sean så när jag kom hem käkade jag idag och fixade mig inför sängen och mådde sjukt dåligt under hela natten. Men somnade ganska tidigt igår och det var så skönt att somna tidigare. 
 
Fredag: Idag vaknade jag kl 5 på morgonen med världens mensvärk. Men jag duschade jag och somnade om någon timme och sedan vaknade jag, fixade mig inför jobbet och sedan skulle jag vidare till jobbet. Och herregud vad mycket jag hade att göra idag på jobbet. Det var så sjukt stressigt och jag hade även sjukt ont i magen. Jag hade det jobbigt första timmarna på jobbet men sedan mådde jag mycket bättre. Men kom hem för ca 2,5 timme sedan och hittills så har jag käkat kvällsmat, druckit några öl och tiitat på massa youtube-klipp och har precis satt på mig en sheet-mask och ska snart sova. Men vi hörs mer imorgon, för nu ska jag sova. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?