“Christmas works like glue, it keeps us all sticking together.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en fin helg. Då var det söndag igen, slutet på veckan och nu är jag äntligen ledig. Vilket är så skönt, men jag har inte bloggat något i helgen alls eftersom jag har mått sådär, valt att inte blogga utan fokusera på mig själv. Men tänkte berätta om min lördag och söndag för er; 
 
Lördag: Igår så startade jag min morgon med att må sjukt dåligt. Jag bråkade med min mamma eftersom hon vill börja gå på VV och det vill inte jag just nu. Jag känner mig inte motiverad till att börja tänka på vad jag äter. Så detta förstörde min morgon och dag och jag mådde piss hela dagen och jag var så förbannad. Men sedan skulle jag vidare till jobbet och drack en massa pepparkaks-fil och åt en macka till frukost. Pepparkaksfil är så jävla gott asså, finns inget godare och är så skönt att julen börjar närmare sig. Men sedan så jobbade mellan 12-20 och hade ganska lungt igår och det var skönt. Sedan när jag kom hem så bara tittade på en bra jul-film och spelade Sekiro. Jag åt ochså lite chips och njöt verkligen av kvällen. Men jag somnade ganska sent igår, kunde inte somna tidigare. 
 
Söndag: Idag vaknade jag kl 10.30 och startade min morgon med att ta en kort dusch. Men sedan så skulle jag fixa mig för att jag började jobba 11.30 idag. Och idag hade jag sjukt lite på jobbet och dagen gick sjukt segt. Dessutom kändes den ganska lång och jag hade extrem ångest idag asså. Men sedan när jag skulle hem så skulle jag till affären och jag köpa massa julmust och chips. Nu är jag äntligen ledig i en dag, haha. Men jag kom hem för ca 2 timmar sedan. Hittills har jag tittat på film, snackat med en vän och bara njutit. Men nu ligger jag i sängen och ska försöka sova så hörs vi mer imorgon. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?