“Christmas is not as much about opening our presents as opening our hearts.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra. Jag har haft fullt upp denna veckan och har varit så mycket på jobbet + att jag har mått sjukt dåligt denna veckan. Det är därför det har varit så lugnt här senaste 2 dagarna. Men tänkte skriva om min tisdag och onsdag; 

Tisdag: Igår startade jag min dag med att fixa lite kaffe. Sedan skulle jag duscha och fixa lite i mitt rum. Jag organiserade om lite och jag fixade sedan min hudvårdsrutin och efter det skulle jag sminka mig. Sedan åkte jag till Ikea och köpte med mig 2 dukar till mina byrålådor för att börja julpynta, lite juldekorationer på Åhléns och även lite andra saker. Efter det kom jag hem, hämtade min nya julkalender från Lumene och sedan spelade jag lite Call Of Duty. Efter det skulle jag till jobbet och hade en del att göra på jobbet och när jag kom hem så spelade jag mer COD. Sedan så satte jag igång att fixa mig för att jag skulle sova eftersom jag var så sjukt trött. Jag somnade ganska tidigt igår. 

Onsdag: Idag vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att fixa mig inför jobbet, bädda sängen och fixade jag mitt rum. Sedan skulle jag till jobbet, och skit så mycket jag hade att göra idag asså. Jag kom till jobbet kl 10 och hade fullt upp till kl 20 idag och hade fullt upp med allt. Det var ganska stressigt måste jag säga. Men sedan när jag kom hem så spelade jag en massa COD. Jag vann sjukt mkt och det gick hur bra som helst, vilket gjorde mig sjukt glad. Men sedan så gjorde jag lite käk till mig själv. Var rätt sugen på vörtbröd, smör och ost och åt 2-3 mackor och det är så gott! Sedan drack jag även ett par glas julmust! Men nu ska jag sova eftersom jag är så sjukt trött efter denna intensiva onsdag, men vi hörs imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?