"Christmas is not as much about opening our presents as opening our hearts."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra och har haft en fin start på veckan. Jag har haft en väldigt bra start på veckan och äntligen är det sista dagarna i November, är så taggad på att det är snart December. Jag var helt ledig i åndags och det behövde jag verkligen, men tänkte berätta om min måndag, tisdag & onsdag för er: 
 
Måndag: I måndags så vaknade jag kl 7.30 och startade min morgon med att bädda sängen och städa mitt rum lite. Sedan så drack jag kaffe och åt frukost. Till frukost blev det varma mackor med smör, ost och ägg och det var så gott. Sedan efter frukosten så skulle jag duscha och jag och det var så skönt. Sedan när jag jag klar så skulle jag spela lite COD och det var så nice. Men sedan så tvättade jag massa tvätt och efter det så åkte jag till Väla och köpte lite julpynt till mitt rum. Sedan när jag kom hem så satte jag igång säsong 1 av Jersey Shore. Sedan kollade jag på ett par avsnitt och sedan skulle jag sova. Sov ganska många timmar, vilket var så skönt. 
 
Tisdag: Igår så vaknade jag kl 9.30 och var sjukt skönt att ta en längre sovmorgon. Men när jag vaknade så startade jag min morgon med att koka kaffe och bädda min säng. Sedan så tog jag en varm dusch och efter det så satte jag mig vid min dator och kollade på stationära datorer. Jag har haft min bärbara MacBook sedan 2012 och den börjar bli sämre och sämre. Dessutom så spelar jag en hel del och det blir lättare att spela på en stationär. Men sedan så skulle jag fixa mig till jobbet. Började kl 16 igår och hade en del på jobbet. Men sedan när jag kom hem så tog jag en öl och tittade på ett par avsnitt av Jersey Shore. Och sedan skulle jag sova. Jag somnade ganska sent igår, sov i 5 timmar bara. 
 
Onsdag: Idag vaknade jag 30 min innan jag skulle till jobbet. Så jag stressade lite, men jag hann. Jag kom till jobbet och startade mitt arbetspass med att dricka en kopp kaffe. Men sedan så fortsatte jag att jobbet och hade en hel del att göra idag. Vilket var så skönt, eftersom jag ville bara hem. Jag hade så mycket att göra så jag hann inte ens äta på jobbet. Men sedan så skulle jag äntligen hem och det var så skönt. När jag kom hem så åt jag en sjukt god laxsallad som min chef hade jag till mig. Sedan så gjorde jag inte så mycket mer än att jag tittade på Jersey Shore och njöt av kvällen. Nu ska jag spela lite COD och sedan ska jag sova. Men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?