“Christmas is not a story of hope. It is hope.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en fin lördag. Jag bloggade inget i torsdags och igår eftersom jag hade sjukt ont i magen och ville inte fokusera på att blogga. Hade ingen motivation alls, ville helst fokusera på mig själv. Men jag hoppas ni alla mår super bra för nu tänkte jag berätta om min torsdag, fredag & lördag. 
 
Torsdag: I torsdags så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att bädda min säng och ta en lång dusch. Det är så skönt att duscha på morgonen man vaknar verkligen till vilket är så skönt. Men sedan så åkte jag till Ikea för att köpa lite doftljus till mitt rum och köpte även ett par läppglans från ABH och de är så fina!! Men sedan skulle jag även käka mat och åt på ett thai ställe på Väla. Eftersom jag började jobba 16 och det var så skönt. Men sedan skulle jag vidare till jobbet och skit så mycket jag hade att göra i torsdags och det var så skönt att komma hem sedan och jag spelade lite Sekiro och drack massa öl och sedan skulle jag sova. Jag var sjukt trött i torsdags. 
 
Fredag: Igår så vaknade jag kl 9.30 och det var så skönt att sova ut, sov hela 10 timmar. Jag tog sedan en lång dusch för att vakna upp. Sedan skulle jag börja förbereda mig för jobbet och gjorde min dagliga hudvårdsrutin och efter det skulle jag sminka mig, Efter det skulle jag vidare till jobbet och herregud vad mycket jag hade att göra på jobbet igår, detta måste varit en av mina värsta dagar på hela året. Jag hade så mycket att göra igår och dagen var så lång och dessutom mådde jag sjukt dåligt hela dagen. Men sedan när jag kom hem så tittade jag på fotbollsmatchen mellan Sverige vs Rumänien. Men sedan så spelade jag även lite Sekiro och åt lite snacks och det var så gott. Men sedan så somnade jag och kl var strax efter midnatt när jag skulle lägga mig. 

Lördag: Idag så vaknade jag kl 9 och startade jag min dag med att tvätta håret och det var så skönt att duscha. Sedan så gjorde jag min rutin som jag gör alltid innan jag ska till jobbet och efter det skulle jag vidare till jobbet. Idag hade jag en del att göra på jobbet vilket var så skönt, men jag mådde sådär. Men sedan skulle jag äntligen hem och det var så skönt. Men när jag kom hem så gjorde jag en god kvällsmiddag och öppna en öl och tittade på fotboll. Och njöt i ett bra tag. Just nu ligger jag bara i sängen och skriver detta inlägg och strax sova. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️












NAMN
 

MAIL


URL





Spara?