“Christmas is doing a little something extra for someone.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en fin lördag. Nu är det äntligen November, vilket är så nice. Mindre än 1 månad kvar till 1:a December och jag älskar att det närmar sig julen. Julen är en av mina favorittider på hela håret. Men jag kom hem för några timmar sedan och tänkte berätta om min torsdag, fredag & lördag: 
 
Torsdag: I torsdags vaknade jag kl 9 och startade min morgon med att sätta igång nya avsnittet av Rivderdale och en kopp kaffe. Jag jobbade eftermiddag så hade tid att bara chilla och njuta lite. Ibland är det sjukt nice att börja senare, hinner man göra saker på förmiddagen. Men jag skulle till posten och hämta mitt paket från Jeffre Star Cosmetics och Protein.se och jag är så nöjd med mina paletter. Jag beställde både Blood Suger och Blue Blood paletten och alla färgerna i båda paletterna ser så fina ut, men sedan så gjorde jag en god lunch. Men efter det så gjorde jag mig redo för jobbet och började kl 16 i torsdags och hade sjukt mycket att göra på jobbet. Men sedan när jag kom hem så tittade jag på Chicago PD, Chicago Fire & Chicago Med och käkade lite kvällsmat. Och snabbt efter det skulle jag sova, för jag skulle upp tidigare dagen efter. 
 
Fredag: Igår så vaknade jag kl 8 och startade min morgon att ligga i sängen ett bra tag. Jag började först 11.30 och chillade faktiskt lite. Ibland har jag en sån tur att jag ändå börjar vid en rimlig tid, vissa männsikor börjar sjukt tidigt. Men när jag kom till jobbet så var det lungt men sedan började det komma kunder och skit så mycket jag hade att göra hela dagen. Hela tiden något att göra, vilket var sjukt skönt. Men det var verkligen sjukt mycket att göra, var lite stressad ett tag men sedan så började det lugna sig och sedan så stängde vi äntligen. När jag slutade åkte jag ner till stan för att köpa med mig sushi hem, var sjukt sugen. Sedan så åkte jag till min mamma för att vi skulle passa en hund, njöt verkligen av kvällen med att titta på en film och vilade. Sedan så duschade jag och efter det skulle jag lägga mig. Somnade runt 22.30 och det var så skönt att lägga sig tidigare. 
 
Lördag: Idag vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att gosa med hunden jag passade, så sjukt mysigt det var. Sedan så skulle jag fixa mig inför jobbet, men först skulle jag åka ner till stan för att köpa kaffe på EH. Har blivit helt besatt av deras nya pumpalatte och dricker 3-4 såna i veckan, måste sluta med de. Men efter det åkte jag till jobbet och pratade lite med min chef och sedan så hade vi folk hela tiden. Vi stängde tidigare idag eftersom det är en röd dag, vilket var så skönt. Men vi hade så sjukt mycket att göra idag, så det var så skönt att åka hem lite tidigare. Men jag kom hem för ca 2 timmar sedan och hittills har jag bara tittat på en film, käkat lite och bara njutit av kvällen. Det är så skönt att bara sitta i soffan och inte göra något alls ibland. Men ska fortsätta chilla nu. Men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?