“Christmas is built upon a beautiful and intentional paradox; that the birth of the homeless should be celebrated in every home.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla har haft en fin start på veckan. Min startade helt ok, jag var ledig idag och jag startade min morgon med världens pms smärta och det är inte så roligt att starta sin lediga dag så. Har inte varit så jätte aktiv denna helgen, men har försökt blogga lite. Men jag tänkte berätta nu om min söndag och måndag: 
 
Söndag: Igår startade jag min morgon med att ta en lång varm jävla dusch, det börjar bli kallare och kallare för varje dag. Men efter min dusch så fixade jag min hudvårdsrutin och det är så skönt att jag äntligen fått en bättre hud. Men efter det så tog jag mina dagliga vitaminer och efter det sminkade jag mig. Men sedan skulle jag vidare till jobbet och igår hade jag en del att göra på jobbet och det var så skönt eftersom jag hade haft en sjukt jobbig vecka och ville bara hem. Men sedan när jag skulle hem så köpte jag med mig lite gott och när jag kom hem så satte jag igång en julfilm och jag älskar verkligen julfilmer. Men sedan njöt jag av kvällen och somnade jag ganska tidigt eftersom jag var super-trött. 
 
Måndag: Idag vaknade jag kl 7 och startade min morgon med att bädda min säng och tvättade mitt hår. Det är så skönt att tvätta håret och starta morgonen så. Men sedan gjorde jag mig själv en kopp kaffe och drack minst 10 koppar idag. Sedan så började jag organisera tvätten och idag tvättade jag. Men under tiden jag väntade på tvätten så spelade jag Sekiro och vann äntligen sista bossen. Sedan efter tvätten så skulle jag vidare till Väla för att fixa naglarna och blev så nöjd med dem. Kommer en bild på de imorgon. Efter det så kom jag hem och tittade på fotboll eftersom Sverige spelade och dem vann också. Men nu har jag precis duschat och ska försöka lägga mig. För imorgon ska jag åka till stan och handla lite juldekoration till mitt rum. Har tid eftersom jag börjar kl 16, vilket är så skönt. Vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?