“Always winter but never Christmas.”
Publicerat den

 
Godkväll på er mina finisar, hoppas ni alla har haft en fick vecka hittlls. Men jag startade min vecka med att vara ledig och det var så skönt och jag valde att inte blogga så mycket i måndags, ville vara lite för mig själv. Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering igår och idag men tänkte berätta mer om min söndag, måndag, tisdag & onsdag. 
 
Söndag: I söndags så vaknade jag kl 9 och startade min morgon med att bädda min säng och ta en lång dusch. Sedab tog jag bussen ner mot stan för att köpa med mig en kopp kaffe. Sedan skulle jag vidare till jobbet och i söndags var det en del att göra. Jag måste säga att det har varit extremt mycket senaste veckorna. Och inte riktigt varit mig själv och dessutom inte varit motiverad alls. Men somsagt jag jobbade hela dagen och hade en del att göra under dagen. Men sedan när jag kom hem så satte jag igång Call Of Duty och spenderade resten av kvällen till en film. 
 
Måndag: I måndags så startade jag min morgon med att sätta igång kaffet. Jag älskar kaffe på morgonen. Men jag var ledig i måndags vilket var så skönt. Men somsagt så startade jag min dag med kaffe. Sedan så skulle jag fixa lite mer i mitt rum, skulle organisera mitt smink. Jag har en del smink nu vilket är så skönt. Men sedan så när jag städade klart så sminkade jag mig och sedan åkte jag till stan för att köpa lite gott till kvällsfikan här hemma. Men sedan när jag kom hem så duschade jag och satte på mig en sheet-mask och sedan skulle jag göra mig en kopp te och äta kanelbullar  som jag hade kvar när jag bakade sist. Men sedan så skulle jag sova, somnade runt 23 tiden i måndags. 
 
Tisdag: Igår så vaknade jag kl 9.30 och startade min morgon med att hjälpa min mammas kille att flytta in sakerna. När jag var klar så gjorde jag mig en kopp kaffe och då skulle jag organisera mina filmer lite och fixa det sista i mitt rum. Ni fattar inte hur skönt det är att jag äntligen har ordning och reda på mitt rum. Men sedan så skulle jag vidare till jobbet, igår började jag kl 16 och hade en del på jobbet vilket var så skönt. Men sedan när jag kom hem så satte jag igång en bra film på tv:n och det var gråt inga tårar utan handskar och lite sjukt att jag aldrig har sett den filmen tidigare eftersom jag gillar Adam Pålsson. Men sedan så skulle jag fixa mig för sängen, somnade runt midnatt. 
 
Onsdag: Idag så vaknade jag kl 10 och startade min dag med att borsta tänderna och fixade min dagliga hudvårdsrutin och hann även sminka mig ganska snabbt. Sedan skulle jag vidare till jobbet och skit så mycket jag hade att göra hela dagen, vilket var jävligt skönt eftersom jag egentligen ville bara vara hemma och gråta för att jag mådde så dåligt. Men sedan blev det 20 och jag slutade äntligen att jobba vilket var såå skönt. Men jag har på senaste tiden känt mig extremt konstig och ledsen och inte alls varit motiverad till något alls. Men sedan när jag kom hem så tog jag en lång dusch, umgicks med min familj och bara hade en mysig kväll och nu ligger jag i sängen och ska sova. Men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?