“You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra. Jag kom hem från jobbet för 30 min sedan och skit vilken intensiv helg detta har varit. Jag vill först be om ursäkt för min dåliga uppdatering under denna veckan. Jag vet att bloggen har varit rätt så död senaste dagarna. Men ska försöka blogga mer igen, börjar få tillbaka min motivation. Vilket är super skönt och äntligen börjar jag känna mig själv. Men tänkte berätta om min torsdag, fredag lördag och söndag. 
 
Torsdag: I torsdags så jobbade jag först kl 16 och skulle fixa lite saker hemma och dessutom var jag på posten och hämtade mitt paket från Lumene. Jag beställde smink-servetter, ett serum och en glow minst. Jag har faktiskt börjat gilla Lumene, tycker det passar min hud. Jag är så glad att jag har börjat tänka på min hud. Men sedan skulle jag till jobbet och hade fullt upp. Så jag kom hem lite efter kl 21 på torsdag och jag var super trött. Men jag hann spela lite God of War och somnade runt 23. 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 9.30 och startade min dag med att fixa min hudvårdsrutin och hann göra kaffe och en smoothie innan jag skulle till mitt jobb. Och jag jobbade mellan 11-21 och skit vilket intersiv dag jag hade på jobbet. Det var så sjukt mycket att göra hela dagen. Men när jag skulle hem så bjöd min chef på sushi och det var så gott. Sedan så spelade jag även lite mer Sekiro och God of War. Hade en mysig fredags-kväll. Somnade runt 2 på natten och sov ganska bra den natten. 
 
Lördag: Igår så vaknade jag kl 9 och tog en dusch och sedan skulle jag till VikVäktarna och sedan skulle jag till jobbet. Jag jobbade mellan 12-20.30 och det var ändå en del att göra på jobbet och igår så drack jag en del kaffe, eftersom jag inte hade någon energi när jag vaknade. Och när jag kom hem så spelade jag mer God of War. Spelade ett par timmar. Jag somnade lite efter kl 1. 
 
Söndag: Idag så vaknade jag kl 9.30 och det var morsdag idag. Jag startade dagen med att tvätta håret och fixa mig och sedan skulle vi på frukost/brunch hos min syster och vi var ett par människor där. Sedan skulle jag till jobbet och herregud vilken intensiv dag jag hade på jobbet. Jag hade så mycket att göra och jag slutade kl 22. Jag var super trött hela kvällen. Men jag kom hem kl 23 och var så trött. Men när jag kom hem så tittade jag på lite youtube. Nu ska jag tvätta ansiktet och sedan ska jag sova. Vi hörs mer imorgon för jag är jätta trött. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?