“You is kind. You is smart. You is important.”
Publicerat den

 
 
Hej på er mina finisar. Hoppas ni alla mår bra och har haft en bra helg, jag har jobbat hela helgen. Det är därför det har varit så lungt här på bloggen dessa dagarna. Hade ingen ork att blogga och dessutom spelade jag en massa Days Gone & tittade på Game of Thrones. Men ska berätta om min fredag, lördag och söndag. 
 
Fredag: I fredags jobbade jag mellan 11-20. Jag hade rätt så mycket på jobbet vilket kändes sådär eftersom jag var fortfarande lite sjuk. Men när jag var klar med jobbet så skulle jag äta sushi. Men när jag kom hem så tog jag en kall öl och satte igång ett avsnitt av GOT och bara njöt av kvällen. Hann även spela Days Gone vilket var skönt. Känns som jag äntligen börjar komma in i spelet. Spelade ett par timmar men sedan skulle jag sova. Somnade dock kl 5, haha. Hade en rätt okej fredag. 
 
Lördag: I lördags vaknade jag 30 min innan jag skulle dra till jobbet och hade det lite stressigt, men jag hann. Innan jag skulle till jobbet så köpte jag med min iskaffe med vaniljsmak och sedan åkte jag till jobbet. Och i lördags jobbade jag mellan 12-20. Jag hade en del att göra på jobbet och sedan när jag åkte hem så köpte jag med mat. Hade inte ätit något hela dagen på jobbet eftersom jag inte hade någon lust att äta. Men sedan så kollade jag på Game of Thrones och somnade runt 1 på natten och kunde sova lite mer den natten. Jag hade en bra lördag. 
 
Söndag: Idag vaknade jag kl 7.30 och startade min dag med att kolla sociala medier och städa lite här hemma. Jag skulle även hinna duscha innan jag skulle till jobbet och då köpte jag med min kaffe. Jag jobbade idag från kl 12-20.30 och skit så mycket jag hade att göra på jobbet. Det var sjukt stressigt och jag åt nästan inget igår. Förutom en påse med gott och blandat. Sedan när jag kom hem så satte jag igång lite mer Game of Thrones och just nu har jag sett avsnitt 4 av säsong 3 och skit så bra den serien börjar bli. Föresten så kommer en sammanfattning om säsong 2 upp imorgon på bloggen. Jag har haft en rätt så okej helg och det ska bli så skönt att vara ledig imorgon. Då kommer jag blogga en del också. Men nu ska jag dusha, så vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?