“We accept the love we think we deserve.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla hade en fin valborg. Jag var ledig på måndag och tisdag vilket var jätte skönt, jag behövde det verkligen. Idag jobbade jag mellan 12-18 och det ska bli så skönt att gå tillbaka till rutinerna och att börja jobba igen. Jag har varit sjuk nu i lite mer än en vecka och börjar äntligen känna mig bättre nu. Vilket är så skönt. Förra veckan hade jag en sån pms och nu känner jag mig själv äntligen. Men jag måste verkligen skriva en sak. Idag när jag satt på bussen påväg hem så lyssnade jag på ett nytt avsnitt av podcasten I Sanningens Namn med Nina. Och skit vad mycket hon har gått igenom under sina år och speciellt med sin relation med Marcelo och skit den killen är verkligen inte bra. Att han kan konstant vara otrogen mot tjejer. Men jaja, nu ska jag äta och dricka lite öl och sedan ska jag titta på en fotbolls-match mellan Liverpool vs Barcelona. Så taggad på den matchen. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?