"There is nothing permanent except change."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en bra start på helgen. Idag är jag ledig och det är så skönt att äntligen kunna vila ut. Jag är ledig idag och imorgon och det ska bli så skönt. Men igår så vaknade jag kl 9 och hann dricka kaffe och fixa sängen. Men sedan så skulle jag jobba och jag jobbade från 12-20 och hade någon att göra på jobbet hela tiden. Men sedan skulle jag hem och när jag kom hem så duschade jag och sedan skulle jag titta på Eurovison och skit vilken jävla lång final och jag tyckte verkligen inte rätt låt vann, jag hoppades på att John Lundvik skulle vinna. Men jaja, sedan så skulle jag sova. Idag vaknade jag kl 10 och det var så skönt att ha sovmorgon. Jag har hittills bara städat lite i köket och fixat min vanliga hudvårdsrutin och precis gjort kaffe. Men idag har jag inte så mycket planerat än att städa här hemma och får se vad dagen erbjuder. Men inatt sänds senaste avsnittet av Game of Thrones och skit vad jag är taggad. Men nu ska jag dricka mitt kaffe och titta på en film på netflix så hörs vi mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?