Tankar om sista avsnittet av Game of Thrones.
Publicerat den

 
Ikväll/Inatt sänds det sista avsittet av Game Of Thrones och jag tänkte skriva lite om vad jag tror kommer hända. Jag är så nervös för det sista avsnittet, efter förra veckans chockande avsnitt så kan detta avsnittet bli värre. Även om jag hatade karaktären Cersei Lannister så tyckte jag inte att hennes död var rätt. Det ända hon egentligen ville är att vara med hennes kärlek Jaime Lannister. Hela scenen gjorde mig så ledsen, tyckte synd om de och vi ska inte ens snacka om Daenerys Targaryen. Fan vad jag inte gillar henne i den nya säsongen, hon känns inte som den gamla Daenerys. Jag hoppas hon verkligen dör i finalen. 

Men jag tror inte finalen kommer vara den bästa, tror jag kommer bli besviken mer. Eftersom den sista säsongen har varit en sjuk besvikelse. Vi får se helt enkelt vem som dör och vem som blir kung. Jag hoppas verkligen den blir bra. Men det kommer en sammanfattning om säsong 8 imorgon. Då har jag sett sista avsnittet. 

Vad tror ni om finalen?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?