Sommarplaner
Publicerat den

Har ni några sommarplaner än?
 
Juni är snart här och jag börjar planera för sommaren redan. Jag gillar att ha planer att se fram emot, men har absolut inga problem med att ta veckorna som dom kommer. Jag kommer ju resa till min pappa till Mostar i sommar och är så taggad på det. Här kommer 10 saker som jag har planerat att göra i sommar; 
 
1. Liseberg - en helg denna sommaren kommer jag åka till Liseberg. Var inte varit där på 2 år och känner att denna sommaren vill jag åka till Göteborg. 
 
2. Uteserveringar - när det är sommar så tycker jag att uteserveringar är det bästa som finns! Fan vad jag älskar det. Tänk er ett glass rosévin på en varm sommardag, det bästa som finna ju! Men sedan all god mat som finns när man äter ute. En god macka eller en god ceasarsallad är alrig fel. 
 
3. Köpenhamn - i sommar vill jag åka till Köpenhamn med min syster. En heldag i Köpenhamn är aldrig fel. Se till att shoppa, äta ute och bara njuta av livet. 
 
4. Ljudböcker - denna sommaren kommer jag lyssna på minst 10 ljudböcker. Det är målet! Det är något med ljudböcker med sommaren, så skönt att bara lyssna på en bra ljudbok. 
 
5. Mostar - om ca 2 månader ska jag åka till min pappa. Äntligen kommer jag få semester, kommer jobba en del denna sommaren. Jag kommer behöva semester, under de veckorna kommer jag även besöka Kroatien. Så taggad på semester! 
 
 
6. Bio - till sommaren kommer det massa bra filmer. Då ska man se till att besöka biosalongen ganska mycket. Jag är speciellt taggad på Spider-Man. 
 
7. Dricka goda drinkar - när det är sommar så det enda jag tänker på är att dricka goda drinkar. Och när jag åker till Kroatien så ska jag verkligen dricka goda drinkar. Älskar en blandning mellan frukt och lite alkohol. 
 
8. Kaffe - ni vet vad jag älskar. Jo nämligen kaffe, speciellt iskaffe. När man blandar kaffe med is. Mums så gott. Min favorit är faktiskt vanilj islatte med laktosfri mjölk. 
 
9. Grilla - en av de bästa sakerna med sommaren är att grilla. Jag älskar att grilla med vänner eller familj och då ska man grilla massa gott kött. Mums. Denna sommaren kommer jag grilla mer än vad jag gjorde förra sommaren. 
 
10. Dejta - denna sommaren kommer jag se till att gå på några dejter. Jag gillar ju egentligen inte det men jag vill bli mer social så att gå på någon dejt är aldrig farligt. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?