“Only a true best friend can protect you from your immortal enemies.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra och har haft en fin start på helgen. Jag vill be om ursäkt för min dåliga uppdatering denna veckan. Jag har för det mesta tittat på Game of Thrones, jobbat och försökt att inte använda min dator lika mycket. Har verkligen behövt egentid. Dessutom är jag helt hooked på Game of Thrones och är nu på säsong 7 vilket är sjukt. Jag är snart ikapp med de nya avsnitten. Men jag tänkte berätta om min torsdag, fredag lördag och söndag för er. 
 
Torsdag: I torsdags så var jag hos min syster på förmiddagen eftersom jag sov hos henne kvällen innan och tittade då på massa avsnitt av GOT. Men i torsdags så jobbade jag 16-20 och hade lite att göra på jobbet dessutom så beställde jag hem lite produkter från Lumene. Men när jag kom hem från jobbet så tittade jag klart på säsong 6 av GOT och den måste vara den bästa hittills. Men sedan så gjorde en kvällsmiddag och somnade jag efter midnatt den kvällen. 
 
Fredag: Igår så vaknade jag kl 10 och sov ganska bra den natten. Jag åkte sedan till jobbet och jobbade mellan 11-20.30 och det sjukaste hände på jobbet. Nämligen Paolo Roberto kom till mitt jobb och åt där, vilket var super coolt. Hade en del attt göra på jobbet vilket var kul och när jag slutade åkte jag till min syster och umgicks med henne hela kvällen och tittade på GOT. Jag somnade efter middnatt. 
 
Lördag: Igår så vaknade jag upp hos min syster. Kl var 09 när jag vaknade och det var så skönt att vakna lite tidigare. Jag tog en dusch och fixade mig sedan så umgicks jag lite med min syster och vi drack kaffe och hade en mysig morgon och sedan skulle jag till jobbet. Jag hade sjukt mycket att göra på jobbet och det gick ganska fort på jobbet. När jag kom hem så gjorde jag varma mackor och satte igång ett avsnitt av GOT. Jag duschade efter det och satte på mig en sheetmask och satte igång ett till avsnitt av serien. Jag somnade ganska tidigt, kl var lite efter 23. 
 
Söndag: Idag när jag vaknade så mådde jag super bra. Jag skulle jobba idag från 12-20 och vi hade sådär att göra på jobbet. Men eftermiddagen skulle jag till Viktväktarna för att väga mig och nu är jag äntligen igång igen. Jag är så glad att jag valde att börja igen, mår så mycket bättre när jag börjar äta nyttigt. Men jag slutade lite innan vi stängde och kom hem för ca 1 timme sedan och nu tittar jag på GOT och ska duscha nu tänkte jag. Men vi hörs mer senare. För nu börjar det bli intressant i serien, så hörs vi mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?