“Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Och att ni alla har haft en bra start på veckan. Då var det måndag, vilket är skönt eftersom jag är ledig på måndagar. Men idag så vaknade jag kl 9 och sov 6 timmar inatt. Blev verkligen utvilad, vilket var super skönt. Mem startade min dag med att göra en kopp kaffe och frukost. Till frukost blev det äggmackor och frukosten blev på 12 SP. Ni som inte vet, igår började jag på viktväktarna. Så skönt att vara igång med viktväktarna. Men sedan så skulle jag se 4:e & 5:e avsnittet av Game of Thrones. Och det var så bra asså. Det tog mig 10 dagar att se 72 avsnitt och alla var så bra. Men mitt favorit avsnitt var det senaste. Men efter det skulle jag börja tvätta. Jag gjorde även en god lunch, det blev en vegetarisk köttfärssås med pasta. Jag hann även spela lite Sekiro under tiden. Men sedan skulle jag till affären och köpa lite saker till veckan. Och efter det skulle jag på bio. Jag såg Pokémon Detective Pikachu och den var helt ok. Kom precis hem och ska bara byta till pyjamas och sova så hörs vi mer imorgon. Puss! ♥️








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?