Mitt-i-veckan-lista.
Publicerat den

En onsdagslista! Denna veckan går fort och vad passar inte perfekt att göra en onsdags-lista. 
 
 
Vad gör du just nu? 
Just nu äter jag yoghurt med hallon, lite flingor och cashewnötter. Och skriver detta inlägget. 
 
Vad har du gjort idag? 
Jobbat, ordnat med ett par blogginlägg. Kollat flyg till Bosnien och tittat på Jersey Shore. 
 
Hur ser du ut just nu? 
Myströja, ansiktsmask och hårmask. 
 
Vad är bäst med onsdagar? 
När jag kommer hem från jobbet ett 8-timmars pass, den bästa känslan. 
  
Veckans humör hittills? 
Glad, stressad, förväntansfull! 
 
På fredag händer detta? 
Då ska jag jobba hela dagen, får se vad kvällen erbjuder Men ska nog se någon film på kvällen. 
  
På lördag händer detta? 
Då jobbar jag mellan 12-20 och sedan på kvällen ska jag kolla på Eurovision-finalen. Så taggad, hoppas det går bra för Sverige (om de går vidare imorgon). Blir nog en mysig kväll. 
 
På söndag händer detta? 
Då är jag ledig och ska bara njuta av min ledighet. Kanske umgås med min syster och kanske åka upp till Väla och shoppa lite, får se. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?