“Maybe everyone can live beyond what they're capable of.”
Publicerat den

 
Hej på er mina läsare, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på veckan. Igår var jag ledig och det var så skönt och igår så tittade jag på en hel säsong av Game of Thrones och nu är jag på säsong 5 och skit serien blir ju bara bättre och bättre för varje avsnitt som går. Kan inte fatta att jag har börjat gilla denna serie, den är så sjukt bra ju. Det kommer sammanfattningar under dagarna. Men idag jobbade jag mellan 16-20.30 och hade lite att göra på jobbet men hann även med att fixa andra saker. Jag kom hem lite efter kl 21 och jag tittar nu på fotbollsmatchen mellan Liverpool vs Barcelona. Och Liverpool vann, de gjorde 4 mål. Det var en sjukt bra match måste jag säga. Men nu ska jag duscha och sedan ska jag titta på GOT. Så hörs vi mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?