“Lᴏᴠᴇ ɪs ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴇ ᴡɪɴᴅ,Yᴏᴜ ᴄᴀɴ'ᴛ sᴇᴇ ɪᴛ, ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ғᴇᴇʟ ɪᴛ."
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Jag hoppas ni alla har haft en bra start på veckan. I måndags var jag ledig vilket var super skönt. Och igår jobbade jag mellan 15:30-20:30 och hade en del att göra. När jag kom hem så tittade jag på första semifinalen av årets Eurovision och det var ett par låtar jag gillade. Serbiens bidrag var nog det bästa hela kvällen och är så taggad på andra semifinalen. Efter jag tittade på Eurovision så skulle jag duscha och sedan tittade jag på filmen om Ted Bundy. Zac Efron och Lily Collins spelar huvudrollerna och filmen var helt ok. En recension kommer upp under kvällen. Men idag vaknade jag kl 7 på morgonen och startade dagen med att tvätta mitt ansikte, fixa min dagliga hudvårdsrutin och sedan gjorde jag kaffe och en smoothie. I min smoothie hade jag banan, mango, jordgubbar, blåbär och lite jordnötssmör. Nu ska jag fixa tvätten och sminka mig, ska börja jobba om 2 timmar. Vi hörs mer ikväll när jag kommer hem. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?