"Gotta feel me all kinds of things, so let's do things I tell nobody."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Jag kom precis hem från jobbet och skit så utmattad jag är, behöver verkligen ha ledigt i två dagar. Vilket jag har på söndag och måndag vilket ska bli super skönt. Men jag vet att jag inte har bloggat så mycket denna veckan. Jag har verkligen inte haft någon ork att blogga. Men tänkte berätta om min torsdag och fredag för er. 
 
Torsdag: Igår så vaknade jag kl 9 och startade dagen med att göra en kopp kaffe och till frukost åt jag smoothie. Efter det så tog jag en varm dusch och sedan spelade jag lite ps4. Sedan skulle jag göra lunch och till lunch det blev en pasta rätt med kyckling och det var supergott.  Sedan skulle jag jobba och jag jobbade mellan 16-20.30 och hade en del att göra på jobbet. Sedan när jag kom hem så skulle jag titta på Eurovision och blev så glad när John gick vidare. Han sjöng väldigt bra. Sedan skulle jag lägga mig eftersom jag var sjukt trött. 
 
Fredag: Idag vaknade jag kl 8.30 och startade dagen med att duscha och en kopp kaffe. Sedan skulle jag till jobbet. Idag jobbade jag mellan 11-20 och hade hela tiden att göra något på jobbet. Men dagen gick fort kan man säga, jag kom hem för en timme sedan och just nu tittar jag på en dokumentär om Ted Bundy. Men tänkte dusch nu och sedan ska jag lägga en sheet-mask, ska försöka ha lite egentid. Behöver slappna av lite, men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?