"You can't blame gravity for falling in love."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra. Då var det fredag och helg för vissa, men för min del så är det jobb hela helgen. Hoppas ni alla har haft en bra start på eran helg och har haft en fin fredag. Idag jobbade jag mellan 11-20.45 och hade en del att göra på jobbet och kom hem runt 22 idag. Hände en massa på jobbet och varit hela tiden aktiv och sedan när jag kom hem så satte jag igång en dokumentär om John Meehan och hans liv. Han verkar vara riktigt sjuk i huvudet och dokumentären är sjukt nice. Jag har senaste tiden inte varit så aktiv här på bloggen men jag har verkligen inte alls varit motiverad att blogga. Jag har känt mig så ensam och inte orkat med något alls. Men det ska ändras denna månaden och framåt. Kommer upp ett inlägg om dokumentären i dagarna. Men ska fortsätta titta på dokumentären så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?