“You can cut all the flowers but you cannot keep spring from coming.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en fin helg. Jag kom precis hem från jobbet och just nu tittar på Gossip Girl. Då var det söndag och dags att planera veckans händelser. Denna helgen har jag haft en del att göra på jobbet. Jag jobbade hela fredag, lördag & söndag. Jag tänkte berätta om min helg för er. 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag ganska tidigt och hann dricka kaffe, göra en smoothie till frukost och sedan skulle jag till jobbet. Jag jobbade mellan 11-20 och hade fullt upp på jobbet. Det var en kund som skulle ha en beställning på 25 personer. Hade en del att göra på lunchen och hade knappt tid att sitta mig ner. Men efter jobbet så satte jag mig ner och tittade på några avsnitt av Gossip Girl och sedan spelade jag Bloodborne och vann äntligen boss nummer 3. Och jag somnade ganska sent på kvällen. 
 
Lördag: Igår vaknade jag 9 och startade dagen med en kopp kaffe och sedan tog jag en längre dusch eftersom jag frös. Tror jag börjar bli sjuk, vilket är trist. Men jag skulle till jobbet tidigare eftersom vi hade en stor beställning på 25 personer (samma som igår). Och under hela dagen hade jag något att göra vilket var skönt eftersom tiden gick fortare. När jag kom hem så åt jag kvällsmat och tittade på The Lord Of The Rings som gick på tv och sedan spelade jag lite Bloodborne och sedan somnade jag, somnade runt 1 på natten. 
 
Söndag: Idag vaknade jag kl 8.30 och startade dagen med att ta en dusch. Och sedan skulle jag till jobbet och var rätt så tidig på jobbet så jag hann göra det jag skulle göra och jag hade fullt upp hela mitt arbetspass och kom hem för 1 timme sedan och nu går Gossip Girl i backgrunden och ska nu äta min kvällsmat. Men imorgon är jag ledig på förmiddagen och det ska bli så sjukt skönt. Nästa inlägg kommer vara en söndagslista. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?