“When there is nothing left to learn from the winter, move on to the spring.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en trevlig helg. Jag har jobbat hela helgen och denna helgen har det varit väldigt intensivt på jobbet. Så det ska bli jätte skönt att vara ledig imorgon. Men imorgon har jag saker planerade och då ska jag börja organisera mitt rum. Men idag vakade jag kl 9 och startade min dag med att dricka kaffe och bädda sängen och sedan skulle jag till jobbet och jag jobbade mellan 12-19.30. Och idag hade jag fullt upp på jobbet massa gäster och jag var även trött idag också. Jag kom hem lite efter 20 och satte igång en film, det belv nämligen filmen The Hard Way och det är sjukt bra. Har 20 min kvar av filmen. Men ska duscha snart och tänkte lägga mig i sängen. Är sjukt trött och ska försöka vila ut. Men nu ska jag titta klart på filmen och sedan ska duscha så vi hörs mer imorgon. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?