"We can build this dream together, you know it’s worth the fight."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, då var det äntligen måndag och idag har jag varit ledig. Och jag har haft en super bra dag. Jag vaknade idag kl 9 och startade min dag med en stor kopp kaffe och jag städade mitt rum. Jag har nu äntligen planerat färdigt hur jag ska organisera mitt rum och det gick sjukt bra. Jag har organiserat mina 2 byrålådor och det är så skönt att det var äntligen färdigt och sedan så beställde jag hem mat från hungrig.se och det blev thaimat denna gången. Och sedan så skulle jag åka till Ikea och köpte 2 förvaringlådor och ett par andra lådor. Sedan så åkte mamma och jag hem till min syster och åt våfflor med bär, nutella, grädde & det var super gott. Vi hann titta på en dokumentär om Josefin Nilsson och den var så bra. Kommer göra en recesnion om dokumentär i nästa inlägg. Men nu ska jag fortsätta titta på Gossip Girl och äta BJ sedan ska jag sova tänkte jag. Vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?