Veckans planer ♡
Publicerat den

Då var det måndag vilket betyder ny vecka och dags att planera veckans händelser. Hoppas ni alla har en fin start på veckan. 
 
 
Måndag: Idag är jag ledig och då har jag hunnit fixa lite här hemma och börjat organisera mitt rum & spelat Sekiro och samt betalat alla räkning. Finns ingen skönare känsla när man har betalat alla räkningar och kan planera om man kan köpa något nytt inför månaden. Har även hunnit äta våfflor idag (eftersom det är våffeldagen).
 
Tisdag: Imorgon ska jag jobba mellan 16-20 och på förmiddagen vill jag hinna spela lite Sekiro. Sedan vill jag även hinna gå till gymmet och träna. 
 
Onsdag: Då jobbar jag mellan 11-20 och sedan ska jag hinna dra till gymmet. Får se vad dagen erbjuder mer. 
 
Torsdag: Då ska jag jobba mellan 16-20 och ska hinna åka till Ikea och köpa lite saker till rummet. Vill börja organisera mitt rum mer. 
 
Fredag: På fredag jobbar jag hela dagen och då vill jag faktiskt hinna gå på bio. 
 
Lördag: Jag jobbar hela dagen sedan får jag se vad kvällen erbjuder. 
 
Söndag: På söndag är jag ledig och ska se vad dagen har att erbjuda vill helst bara sitta och spela, hehe. Men vill även hinna bli klar med mitt rum. 
 
Vad har ni för planer i veckan? 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?