Veckans planer ♡
Publicerat den

Då var det en ny vecka, dags för att planera veckans planer. Just denna veckan har jag mycket saker planerade. Hoppas ni alla har en fin start på veckan. 
 
 
Måndag: Idag är jag ledig och då har jag hunnit fixa lite här hemma, spelat bloodborne och tittat på några nya tv-bänkar på nätet som jag måste köpa. Jag kommer köpa en ny tv snart och behöver en ny tv-bänk. Jag planerar även på att starta träna denna veckan. Nu ska jag sätta in en hårmask i håret och sedan ska jag ta en varm dusch. 
 
Tisdag: Imorgon ska jag jobba mellan 16-20 och på förmiddagen ska jag hinna hämta 2 packet. Sedan ska jag hinna gå på ett gympass, får se om det blir innan jobbet eller efter. Får se hur trött jag är. 
 
Ondag: Då jobbar jag hela dagen och ska hinna planera mina matlådor för helgen. Får se vad jag hinner göra för något på morgonen. Jag jobbar från 11-20 odh vill hinna blogga något innan jobbet. På onsdag vill jag även träna efter jobbet. 
 
Torsdag: På torsdag är jag ledig och då ska jag på bio och även Ikea med min syster. Vi ska se nya Captain Marvel filmen och hoppas den är bra. Vi får se hur bra den är. Och sedan ska jag även hinna träna innan jag ska träffa min syster. 
 
Fredag: Jobbar jag mellan 11-20 och på kvällen har jag inget planerat. 
 
Lördag: Jobbar jag också mellan 12-20 och samma sak där inget speciellt planerat på kvällen. 
 
Söndag: Då vill jag hinna fixa min byrå och organisera den innan jobbet. Ska jobba mellan 12-20. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?