Söndagslistan ♡
Publicerat den

Då var det sista dagen på veckan och varför inte köra en sammanfattning på veckan. Just denna veckan har hänt en massa både på jobbet och privat. Det är alltid kul att sammanfatta veckans händelser. 
 
 
Har det varit en bra vecka?
Jag har faktiskt haft en bra vecka denna gången. Förutom i måndags då jag hade sjukt ont i magen och mådde dåligt men annars har det varit en bra vecka tycker jag. 
 
Veckans mående?
 
Just denna veckan har jag mått bra, förutom i början på veckan. 
 
Veckans bästa?
Det bästa som har hänt denna veckan är att jag har börjat få till det hemma, vunnit en ny boss och fått reda på vad jag får tillbaka av skatten. 
 
Veckans sämsta?
Just denna veckan har det inte varit dåligt alls, vilket gör mig glad. 
 
Veckans bästa måltid?
Just denna veckan måste det har varit mycket take-away mat. Men det bästa var sushi från Zushi. 
 
 
Veckans beroende?
Det måste vara bloodborne och Gossip Girl. Jag vet, jag har snackat om serien innan och tittat på den innan. Men har sett om serien flera gånger. Jag har spelat mycket bloodborne och är helt beroende av spelet. 
 
 Veckans fundering?
Jag har tänkt mycket på min ångest och har bestämt mig för att jag ska börja träna igen och det hjälper mig mycket mot min ångest. 
 
Veckans mest spelade låt:
Zakuni se u kurvu av Seka Alexsic och den är så sjukt bra. 
 
Vad ser du framemot kommande vecka?
Att fortsätta spela Bloodborne och börja träna igen. 
 
Veckans bästa dricka?
Jag brukar inte köra det men just i fredags så drack jag en sjukt god drink som min syster gjrde till mig. En på sprite, vodka och massa bär som hon mossade. Den var super god.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?