Söndagslistan ♡
Publicerat den

 
Har det varit en bra vecka?
Jag tycker att denna vecka har varit jätte bra. Haft en del att göra + att jag känner mig mer motiverad nu, vilket är jätte skönt. 
 
Veckans mående?
 Just denna veckan har jag faktiskt mått bra. 
 
Veckans bästa?
Det bästa som har hänt denna veckan är att jag har börjat få till det här hemma, vunnit en ny boss. 
 
Veckans sämsta?
Just denna veckan har det inte varit dåligt alls, vilket gör mig glad. 
 
Veckans bästa måltid?
Just denna veckan måste det har varit mycket take-away mat. Men det bästa var sushi från Zushi. 
 
 
Veckans beroende?
Det måste vara bloodborne och Gossip Girl. Jag vet, jag har snackat om serien innan och tittat på den innan. Men har sett om serien flera gånger. Jag har spelat mycket bloodborne och är helt beroende av spelet. Nu har jag vunnit 3 stora bossar vilket är jätte skönt. 
 
Veckans fundering?
Min vikt: Senaste tiden har jag mått helt ok men jag har verkligen tänkt mycket på min vikt och att jag vill börja gå er i vikt igen och börja träna. 
 
Veckans mest spelade låt:
Just denna veckan har det varit mycket Saban Saulic (Rest In Peace). 
 
Vad ser du framemot kommande vecka?
Att fortsätta spela Bloodborne & vara ledig. 
 
Veckans bästa dricka?
Kaffe 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?