Söndagslistan ♡
Publicerat den

Då var det sista dagen på veckan och varför inte köra en sammanfattning på veckan. Just denna veckan har jag inte mått så bra, men hoppas nästa vecka blir bättre. Det är alltid kul att sammanfatta veckans händelser.
 
 
Har det varit en bra vecka?
Jag har inte mått så bra denna veckan. Men annars har det varit en okej vecka. 
 
Veckans mående?
Just denna veckan har jag mått dåligt, har känt mig nere och inte alls varit motiverad. 
 
Veckans bästa?
Det bästa som har hänt denna veckan är att jag har spelat mer bloodborne. Börjat få igång spelat mer och känns bra när jag spelar.
 
Veckans sämsta?
Att jag har känt mig nere nästan hela veckan, vilket inte alls är roligt. 
  
Veckans bästa måltid?
Denna veckan gjorde jag en sjukt god kyckling-gryta med ris. Det var så gott! 
 
 
Veckans beroende?
Det måste vara nya serien som jag har börjat titta på, nämligen Dirty John. 
 
 Veckans fundering?
Jag har tänkt mycket på min ångest och har bestämt mig för att jag ska börja träna igen och det hjälper mig mycket mot min ångest. 
 
Veckans mest spelade låt:
Zakuni se u kurvu av Seka Alexsic och den är så sjukt bra. 
 
Vad ser du framemot kommande vecka?
Att fortsätta spela Bloodborne och komma längre än vad jag är idag. Jag kommer inte kunna sluta spela spelet ju. Man blir ju helt beroende av spelet. 
 
Veckans bästa citat?
Samma sak som förra veckan. “A woman’s heart is a deep ocean of secrets.” — Rose DeWitt Bukater. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?