"So if you want peace, always be prepared for war."
Publicerat den

 
 
Hej på er mina fina läsare. Ville först be om ursäkt för min dåliga uppdatering senaste dagarna. Jag har inte haft tid, jobbat en del och sedan har jag inte orkat vara aktiv här. Men tänkte berätta om torsdag, fredag och lördag för er. Hänt en del saker under de dagarna. Jag är ledig både idag och imorgon och kommer absolut blogga mer. 
 
Torsdag: I torsdags så vaknade jag kl 9 och startade min dag med en kopp kaffe som jag brukar göra varje morgon. Jag åt god thai-mat som min chef hade gjort till mig, skickade med mig ett par matlådor. Jag jobbade mellan 16-20 och hade en del att göra på jobbet och sedan när jag kom så satte jag igång ett par avsnitt av Reign och sedan så åt jag lite chips och efter det skulle jag sova, klockan var lite över 2 på natten när jag somnade och jag skulle jobba från 11 på fredagen. 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag 9.30 och startade dagen med en kopp kaffe och jag gjorde sedan gjorde jag en sjukt god smoothie som jag skulle ta med mig till jobbet. Det blev en smoothie på banan, jordgubbar, mango, juice, yoghurt och en klick jordnötssmör. Sedan kl 11 skulle jag börja jobba. I fredags hade jag sjukt mycket att göra och hade knappt tid att sitta ner och när jag kom hem så gjorde stekte jag lite kyckling och åt pasta och sedan tittade jag på Gossip Girl. Jag tog en lång dusch och sedan så skulle jag sova. Jag somnade ganska sent i fredags också. Jag somnade lite efter 3 på natten. 
 
Lördag: Igår så vaknade jag kl 10 och hade 45 min på mig och sedan skulle jag till jobbet. Och innan jobbet ville jag köpa med mig en islatte. Jag var så sugen på islatte och jag började jobba 12 och igår hade jag så mycket att göra på jobbet och det var lite stressigt. Jag jobbade mellan 12-20 och på kvällen skulle jag ut och äta middag med min syster & hennes kille. Vi hade en sjukt trevligt kväll på TUGG och jag var där första gången och det är ett super mysigt ställe. Jag tog en av deras orginela burgare och sötpotatis-pommes och en stor öl. När jag kom hem så spelade jag lite Sekiro men jag har verkligen bestämt för för att inte spela mer Sekiro. Det är för svårt för mig just nu. Men sedan tittade jag på Reign och när jag skulle sova så var klockan 4 på natten och idag vakade jag kl 10. Men nu ska jag fortsätta dricka kaffe och sedan ska jag äta lunch. Jag kommer kunna blogga mer både idag och imorgon eftersom jag är ledig. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?