Murder Case: Mitchelle Blair.
Publicerat den

Det var länge sedan jag uppdatera er om katigorin murder case och dagens inlägg kommer handla om Mitchelle Blair. Kvinnan som dödade sina barn och la de i en frys. 
 
 
Allt började sommaren 2015 och då hon dödade sina 2 barn och la de sedan i en frys. Jag tittade på youtube här i veckan om hennes liv, mordnatten och när hon blir frågad av juryn varför hon gjorde det. Jag tycker detta är en sjukt konstig sak och att hon dödar sina 2 barn och när hon blev frågad om hon skulle göra det igen så skulle hon göra det igen, helt sjukt. 
 
Det sjukaste jag har hört och jag är bara helt förvånad att detta ens händer. Men det finns en sjuk sak här också, hennes 2 barn som överlevde och vill kunna ha kontakt med dem. Vilket chockar mig mer och hon fick livstid för morden vilket jag tyckte var bra. Hon har under hela deras liv slagit hennes barn och de som lever idag vill inte ha någon kontakt med henne. Vilket inte är en chock för mig. Under förhöret med juryn så kommenterar hennes barns pappa om händelserna och hon skriker på honom. Jag bara tycker detta är en av de sjukaste grejerna jag har hört. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?