Just nu: Favoritlista
Publicerat den

Just nu är jag inne i massa serier & filmer och tänkte köra på en lista om filmer/serier. Nu kör vi: 
 
 
Favoritserie just nu?
Just nu är jag inne i gamla serier mycket, men min favorit just nu är Riverdale. Älskar den serien så mycket, speciellt alla fina par i serien. 
 
Den serie du ser fram emot mest varje vecka just nu?
Att ha ett så stort serieschema som jag har känns just nu som en plåga, men jag har faktiskt ändå ett par serier jag ser fram emot varje vecka. The Enemy Within, Riverdale & Chicago serierna. 
 
Serie du ser fram emot just nu?
Det finns en svensk serie som jag är taggat på att börja titta på som kommer i april, nämligen störst av allt. Sedan finns det även annan en annan serie jag längtar till. Och det är The Perfectionists. nämligen en spinoff på serien Pretty Little Liars. 
 
Serie som helst kan avslutas just nu?
 
Just nu följer jag faktiskt ingen serie som jag tycker är plågsam att ta mig igenom. Jag har blivit mycket bättre på att rensa serier jag inte tycker om, och i skrivande stund skulle jag nog bli ledsen om någon serie på mitt serieschema avslutades. 
 
 
Favoriter just nu? Karaktärer, skådespelare m.fl.
Min favoritkaraktär är ganska självklart Betty Cooper i Riverdale. Älskade den första, andra och mitten på tredje säsongen överlag, men älskade också främst Betty (en power woman). På grund av detta är även min favoritskådespelare just nu Lili Reinhart. Förutom Riverdale känner jag mig dock ganska separerad från serievärlden just nu, tråkigt nog. Kollar främst bara på Netflix Originals. Jag är inne på mycket dokumentärfilmer just nu på netflix. 
 
Film du ser fram emot just nu?
Jag såg Captain Marvel förra veckan och just längtar jag mest till Avengers: Endgame. Men den känns fortfarande långt borta. Så den film jag ser fram emot mest ju nu är faktiskt After, som kommer ut om ett par veckor. 
 
Bästa dokumentär just nu? 
Jag har varit inne mycket på netflix nya dokumentärer och just nu har jag blivit besatt av Dirty John och skit så bra den är. Sedan är det också Madeleine McCann fallet. 
 
Bästa podcast just nu? 
Det måste vara p3 dokumentär & p3 musikdokumentär. Jag älskar p3 dokumentär, den är så bra. Speciellt det senaste avsnittet och att det finns så många bra. Det som är bra med dessa podcast är att man kan lyssna på de flera gånger om. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?