“I'd rather die tomorrow than live a hundred years without knowing you.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Jag hoppas ni alla har haft en fin start på helgen och har haft en fin lördag. Jag jobbade idag mellan 12-20 och vi hade sjukt mycket på jobbet idag och jag hann inte sitta ner ens. Men när jag kom hem så satte jag igång ett nytt avsnitt av Gossip Girl och äter godis. Men igår så testade jag nya spelet som Software har kommit ut med nämligen Sekiro: Shadows Die Twice och det är så nice spel. Spelet är verkligen ett mästerverk och jag har bara spelat i ett par timmar men det är verkligen ett super bra spel. Men jag ska ta en varm dusch och sedan tittar på Gossip Girl. Jag behöver återhämta mig efter dagens intensiva jobbdag. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?