"I only want you to be happy. I'm just sorry it couldn't be with me."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en fin onsdag. Idag vaknade jag kl 4 imorse av en skrikande kvinna utanför mitt fönster och jag blev så rädd. Men sedan somnade jag om efter att ha sett att allt är bra och vaknade igen kl 8 och gick upp och bäddade sängen, duschade och fixa mig och sedan stack jag till jobbet. Jag jobbade idag mellan 11-20 och hade en del att göra på jobbet, så dagen gick ganska fort vilket var jätte skönt. Och när jag kom hem så spelade jag lite Sekiro och spelade i 15 min och sedan gav jag upp. Spelet är för svårt för min del så kommer spela mer bloodborne igen och sedan satte jag igång Fallet om Madeleine McCann och kan inte fatta att det var 12 år sedan hon försvann. Har bara hunnit se 2 avsnitt och kommer återkomma mer när jag sett säsong 1 av dokumentären. Men nu ska jag duscha och sedan ska jag titta på mer om Medeleine McCann Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?