“If two people are meant to be together, eventually they'll find their way back.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar. Hoppas ni alla mår bra och har haft en bra tisdag. Jag vaknade idag kl 9 och startade min dag med en stor kopp kaffe (som jag alltid gör, hehe) och gjorde mig en god frukost som blev avokado-mackor och det var super gott måste jag säga. Jag började jobba först kl 16 så hade lite tid på förmiddagen att städa och gjorde dessutom en sjukt god lunch. Det blev kyckling med wokgrönsaker och nudlar, super gott blev det. Jag jobbade mellan 16-20 och när jag komhem så satte jag igång att titta på matchen mellan Bosnien & Grekland och jag tycker det går sjukt bra för Bosnien när det gäller fotbollen. Men nu ska jag fortsätta titta så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?