En kopp kaffe är aldrig fel.
Publicerat den

 
När jag var ledig i tisdags så var det faktiskt soligt och jag satte mig på balkongen och drack kaffe. Så mysigt det var och skönt. Härliga dagar när värmen så sakta vänder åter, liksom ljuset. Det ger energi och glädje. Känner att det behövs, man går lite på sparlåga nu så här efter det mörka vinterhalvåret som passerat, så våren är varmt välkommen! Jag är så taggad på våren. 
 
Saker jag är taggad på just nu:
  • Spela Sekiro och njuta av min ledighet. 
  • Köpa en ny tv till mtt rum.
  • Börja organisera mitt rum och se till att fixa så att det ser mer vårit ut. 
  • Att våren äntligen är här och att det blir ljusare ute. 
  • Skattepengarna & lönen. 
  • Det sista av allt är att jag kan börja fota igen. 



Angelica Wåhlin

Så härligt med massa sol :)



URL: http://angelicawahlin.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?