“Do what you feel in your heart to be right, for you’ll be criticized anyway.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en bra helg. Är ni taggade denna måndag för det är nämligen jag. Jag har haft fullt upp denna helgen, jobbade både halva fredag, hela lördag och söndag. Jag täkte berätta om min helg för er och just nu sitter jag i soffan och fixa lite med mina räkningar och dricker kaffe samt som jag tittar på Gossip Girl. Men nu ska jag berätta om min dagar och så får ni fortsätta ha en bra måndag. 
 
Fredag: I fredags så jobbade jag bara i 5 timmar. Jag hade en del att göra på jobbet och sedan skulle jag till min syster för att vi skulle göra oss redo för att vi skulle till Malmö för att vi skulle på en Bosnisk koncert. Meningen var att vi skulle åka kl 18 men det slutade med att vi åkte mycket senare. Vi tog tåget strax efter kl 20. Vi skulle träffa Halid Beslic & Hari Mata Hari (en av mina favorit artister i Bosnien). Hade det jätte roligt och vi sjöng till många låtar sedan skulle vi ta sista tåget hem och vi kom fram i Helsinborg lite innan kl 02. Och jag var sjukt hungrig så jag köpte med mig lite mat från donken och vi åt det. Jag somnade lite efter kl 03. Hade e sjukt nice fredag med min syster vilket jag behövde. 
 
Lördag: I lördags vaknade jag kl 10 och hade lite tid på mig innan jag skulle till jobbet och jobba mellan 12-20. Jag hade fullt upp hela dagen på jobbet och sedan mot kvällen blev det lugnare och jag fick gå hem tidigare men sedan när jag skulle hem så kommer det 17 personer som ska äta där och min chef frågade mig om jag kude hjälpa henne vilket jag gjorde. När vi var klara så hörde hon mig hem vilket jag uppskattade mycket. Sedan så tittade jag på mello med min syster och vi hade en mysig kväll och tittade på 2 filmer. Jag somnade kl 02 och var super trött. 
 
Söndag: Igår vaknade jag kl 9 och skulle jobba mellan 12-20 och hade en del att göra på jobbet också i början men sedan på eftermiddagen så blev det lite lugnare. Jag mådde rätt så dåligt igår och hade sjukt ont i magen. Jag vet varför eftersom jag har ätit mycket onyttig mat senaste veckorna och jag behöver verklige komma igång med min viknedgång igen och även träningen. Men sedan åkte jag hem kl 20 och när jag kom hem så satte jag igång och spelade lite bloodborne och om jag inte sa det så har jag vunnit en ny boss (en av de jobbigaste i hela spelet) och sedan så åt jag stekt lax. Men jag somnade runt 01. Men nu ska jag dricka klart mitt kaffe och göra frukost. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?