“Cinema is a matter of what's in the frame and what's out”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, vill först be om ursäkt för min dåliga uppdatering denna veckan. Jag var ledig i tisdags och då hade jag lite saker planerade och sedan på kvällen skulle jag till min syster och sova där. När jag kom hem till Ada så skulle hon plugga eftersom hon har en tenta på fredag och hon satte igång en sjukt bra dokumentär. Det blev en dokumentär om Adnan Syed, han sitter inne på livstid och han blev anklagad att han har dödat sin dåvarande flickvän Hae Min Lee. Han fick livstid 1999 och jag måste säga att jag har sett 2 avsnitt och tror inte han har gjort det, eftersom han verkar vara en person som inte kan döda någon och han berättar allt som har hänt. Men sedan spelade vi lite spel och sedan skulle vi sova. Jag jobbade både igår och idag och hade en del att göra på jobbet. Men jag kom hem idag runt 20.45 och har precis duschat och ska snart sova men vi hörs mer imorgon. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?