“Cinema is a matter of what's in the frame and what's out”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en fin helg. Jag kom hem för ca 2 timmar sedan från jobbet och jag har precis tagit en lång dusch. Jag behövde det verkligen, haft en sjukt lång dag på jobbet. Vi hade sjukt mycket att göra på jobbet och bara längtade till att komma hem och vila. Det var verkligen super stressigt på jobbet och hann knappt att äta. Nu tittar jag på serien Dirty John och dricker en corona öl. Bara njuter av kvällen, men imorgon börjar en ny vecka och är så taggad på nästa vecka. Behöver verkligen en ny omstart, efter min jobbiga vecka. Har verkligen inte varit motiverad till något alls och inte ens tänkt på mig själv och jag behöver en ny start. Men ska fortsätta titta på Dirty John så hörs vi mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?