Veckans lista.
Publicerat den

Veckans känsla
Peppad, laddad och taggad inför midsommarhelgen. Och ledigt, under senaste två veckorna så har jag jobbat konstant och behövde verkligen ledighet. 
 
Veckans bästa
Hela midsommarhelgen! Att jag äntligen är ledig kan vila, jag behövde det verkligen. 
 
Veckans behöver
Just denna veckan behövde jag vila ut och det fick jag äntligen. Men jag behöver verkligen tänka på vad jag äter. 
 
Veckans skönaste
Att jag äntligen fick ledigt från jobbet. Vilket jag verkligen behövde och att jag drack ett par öl. Det var så skönt att vara ledig och njuta av dagarna. 
 
 
Veckans godaste
Maten som jag åt på midsommar och all alkohol jag drack. 
 
Veckans bästa köp
Alla hudvårdsprodukter som jag har köpt från Lumene, så bra för min hud. 
 
Veckans sämsta
Att jobba i det finna vädret, det är så varmt och jag är ledig imorgon så jag hoppas jag kan sola lite. 
 
Veckans bästa besked
Att jag har vunnit 4 mini-bossar i Sekiro denna veckan, så jävla nice. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?