TOPP 3 MÅL I JUNI
Publicerat den

Då är sommaren äntligen här, juni är äntligen här. Denna månadens topp 3 mål är lite sen, ber om ursäkt för det. Maj månad var inte den bästa för mig men jag hoppas juni är bättre. Men jag är så redo för sommaren! 
 
Såklart ska jag ha lite mål på vägen för att lyckas med det, men först en liten recap på förra månaden:
 
1. Uteserveringar - jag är så taggad på sommaren och då är det dags för uteserveringar. Under maj ska jag gå på uteservering minst en gång i veckan! 
 
2. Börjar träna - jag vet att jag har lovat mig själv det flera gånger. Men denna månaden ska jag verkligen börja träna igen. För jag mår så bra av det. Jag ska träna 2-3 gånger i veckan. 
 
3. Planera min sommar - just denna månaden ska jag verkligen planera min sommar och se till att jag ska ha den bästa sommaren. Umgås med vänner, träna, sola, bada och njuta vilket jag verkligen behöver. Jag är så taggad på maj månad. 
 
 
TOPP 3 MÅL I JUNI
1. Lyssna på fler ljudböcker - ljudböcker är perfekt på sommaren. Jag älskar att lyssna på ljudböcker och förra månaden lyssnade jag bara på 2 st och denna månaden kommer det bli mer. 
 
2. Grillning - förra sommaren så fick vi inte grilla så mycket. Så denna månaden vill jag grilla mer om vi får fint väder här i Sverige. Vi får se. 
 
3. Bada och sola - denna sommaren så vill jag sola mer och jag hoppas det är fint väder i juni så jag kan bada och sola. Vill bli brunare denna sommaren. Jag brukar annars gilla att sola. 
 
Vilka är era topp 3 mål?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?