This weeks plans.
Publicerat den

 
Hej mina hjärtan! Kan ni förstå att det redan är Juni? Blir lika chockad varje gång jag öppnar mobilen och möts utav kalenderappens staterande om att månadsskiftet faktiskt är ett faktum. Dessutom kliver vi in i en ny vecka - första veckan i juni. Men nu är det ca 2 månader kvar tills jag åker på semester och det ska bli så skönt. Men nu kör vi med veckans planer:
 
Måndag: Idag är jag ledig och det betyder vila. Idag ska jag bara njuta av min sista lediga dag på 2 veckor eftersom min kollega åker på semester i veckan och då ska jag jobba mycket. 
 
Tisdag: Imorgon jobbar jag på eftermiddagen men jag ska se till att träna innan jobbet. Jag känner att det är dags att träna igen och vill känna mig motiverad igen vilket jag gör när jag tränar. 
 
Onsdag: På onsdag så kommer jag försöka gå på bio och se filmen X-men Dark Phoenix. Men jag kommer jobba hela dagen och får se om jag kommer palla. Vi får se! 
 
Torsdag: Har jag inget speciellt planerat än att jobba hela dagen. 
 
Fredag: Har jag inget speciellt planerat än att jobba hela dagen.
 
Lördag: Till helgen så kommer det spelas mycket fotboll vilket jag är taggad på. Jag älskar att titta på fotboll. Och då ska jag köpa med mig sushi hem tror jag. Love sushi, det är så gott. 
 
Söndag: På söndag så kommer jag jobba hela dagen. Jag kanske ska gå på bio med min syster. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?