“The only way out of the labyrinth of suffering is to forgive.”
Publicerat den

 
Hej på er mia finisar, hoppas ni alla mår bra. Då var det söndag, och skit vad denna veckan har gått fort. Just denna veckan har jag känt att jag behövde vara ifrån min dator. Jag behövde verkligen en paus från sociala medier, vilket var super skönt. Idag slutade jag tidigare eftersom det är en röd dag så varför inte sammanfatta de 4 senaste dagarna. Men tänkte berätta om min torsdag, fredag, lördag och söndag. 
 
Torsdag: I torsdags så var jag ledig, vilket var super skönt. Jag umgick med min syster och vi skulle åka utanför stan för att träffa hennes söta hund. Hon är så gullig, jag är så glad att jag kommer vara en del av starten. Men vi umgicks med huden i 3-4 timmar och sedan skulle vi vidare hem och innan vi kom hem så åkte vi till max hamburgare. Och skit vad hungrig jag var och jag provade deras nya kyckling-burgare. Den var väldigt god, älskar en brurgare med kyckling, avokado och när det har lite heta. Sedan när jag kom hem så spelade jag Sekiro resten av kvällen. Men sedan så duschade och tvättade håret och la på mig en sheet-mask. Jag somnade lite efter midnatt. 
 
Fredag: I fredags så jobbade jag mellan 11.30-20.30 och hade en del att göra på jobbet. Sedan när jag kom hem så satte jag igång ett avsnitt att Chicago Med. Är just nu på säsong 3 och det kommer en recension om säsong 2 i nästa inlägg. Men sedan så gjorde jag en god kvälls-middag med tortellini och pesto, sjukt gott! Jag spelade även lite sekiro och måste säga att det är så skönt att jag äntligen är tillbaka i spelet. Jag spelade i någon timme men sedan skulle jag sova eftersom jag var sjukt trött! Somnade efter kl 2 på natten. 

Lördag: I lördags vaknade jag 20 min innan jag skulle ta bussen till jobbet. Jag började kl 12 och kom till jobbet 20 min innan jag skulle börja. Jag hade inte så mycket att göra på jobbet i lördags men det var ju pingstafton igår så jag tror det var därför. Sedan så skulle jag åka hem till min syster och hennes kille. Jag skulle träffa deras nya valp, Ida. Jag umgicks med henne hela kvällen sedan så åt vi mat från Max och hade en trevlig kväll, somnade väldigt sent på kvällen. 

Söndag: Idag vaknade jag kl 9.30 och vaknade av att hunden kom springandes i vardags-rummet. Jag ungick med henne lite och sedan skulle jag till jobbet, vi hade så lugnt så vi stängde ganska tidigt. 
När jag kom hem så tittade jag på fotboll. Efter det så spelade jag lite Sekiro och körde mot en boss och vann såklart inte. Han är sjukt svår. Sedan skulle jag sova, somnade efter 1 på natten. Nu sitter jag i min soffa och ska nu duscha. Vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?