Tankar kring Chicago Med.
Publicerat den

 
Jag har sett de flesta avsnitten av alla serier jag ser just nu och ville titta på en ny serie och valde Chicago Med och den serien är ju så bra. Men innan jag sätter igång med att sammanfatta säsong 1 av serien så tänkte jag skriva några rader om varför jag älskar just denna serien. Följ den känslomässiga berg-och-dalbanan som de modiga läkarna på Chicago Med upplever i sitt dagliga arbete. De tar itu med nya unika fall inspirerade av aktuella händelser, som skapar starka relationer i tumultet på akuten. 
 
Vi får följa Natalie Mannig som är gravid och har precis förlorat sin man. Hon jobbar som en läkare och är hög-gravid. Man får även följa Will Halstead, bror till Jay Halsted som är med i Chicago PD. Chicago Med fokuserar på akutavdelningen vid Gaffney Chicago Medical Center och på dess läkare och sjuksköterskor som de arbetar för att rädda patienternas liv. Om ni inte vet vem Dick Wolf är så har han gjort serien Law & Order: Speciel Victims Unit, Chicago Fire & Chicago PD. Jag har ett avsnitt kvar av första säsongen så jag kommer sammanfatta om säsongen under dagen. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?